Hmm... no to tak je偶eli chodzi o ubrania to ja aby czarne rzeczy , jestem fank膮 rocka , i nie wyobra偶am sobie jakbym mia艂a chodzi膰 w kolorowych rzeczach , czarny to m贸j kolor :) Poprostu lubi臋 rocka i lubie czarne ciuchy
To m贸j styl , nie obchodzi mnie zdanie innych jak sie ubieram :)




Converse czarne bardzo mi si臋 podobaj膮 :D
OdpowiedzUsu艅Te偶 lubi臋 czarne ubrania, w tym kolorze czuj臋 si臋 najlepiej <3
M贸j kana艂 na yt
M贸j blog